Rådsparken

Nu ikväll åkte jag en snabbis till Coop , och köpte lite till helgen , frukost och så.. och sen ett nytt tvättställ!
Vårat andra gav upp , efter många år på nacken :P
 
Kollade på Sofias änglar ikväll , och usch vilken mardröm, att förlora sitt barn i en drunknings olycka!
Det är verkligen min största mardröm, att det ska hända Ellie något, eller någon annan i min familj..
 
Imorgon ställer vi klockan på 7:30 och så smyger jag upp om Ellie sover då och gör mig i ordning, för kl 9 ca så kommer Karin och Molly och hämtar upp oss, och så åker vi till Rådsparken och "firar" av Molly som börjar på dagis på måndag!
 
Där har dom lite olika djur , kaniner, åsnor och höns typ, och så kan barnen leka också...
Jag gör varm choklad och tar med mig lite kanelbullar och drömmar, det hör ju lite till när man ska på utflykt, varm choklad ;)
 
Nu ropar sängen , Kramis!
 
Bajs-Ellie, haha.. hon satte sig såhär och bajsade(i blöjan såklart)
Kanske dax att prova pottan och se om hon tycker det är kul, inge bråttom med det, men lite roligt att testa :)


Kommentarer
Elin

God lust att skita i jobbet och följa med! Önska Molly lycka till!

2013-03-08 @ 06:22:59
URL: http://norbergskan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0