24 år!

Idag fyller jag år, 24 hela år!
Och imorse blev jag väckt på sängen av Conny Jonathan och Ellie klockan halv 7, med sång och paket!
Jag fick 2 berlocker till mitt pandora armband, ett rött hjärta från Conny Jonathan och Alexander, och ett hjärta som var delat mitt i tu, så två hjärthalvor, och på ena står det Mother och andra Daughter, och på själva fästet står det Me and you<3You and me
 
Blev jätteglad, min man kan han ;)

Sen har jag fått lite sms, samtal och massa fb kommentarer, det tackar jag för :)
 
Det är tråkigt väder idag , så om det inte regnar går vi ut i parken iaf, och sen kommer min mamma och mina bröder hit på middag, och firar mig, ska bli mysigt!
 
Nu ska jag diska undan lite i köket, och sen ska väll lilla damen sova lite
..
Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer
Mikaela

Du får grattis här också! :) Hoppas du får en härlig dag!

2013-08-07 @ 13:10:48
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0