Veckan som gått

Hej på er!
Den här veckan har dom haft hälsovecka på dagis, och gjort massa skoj!
Sopat och städat på gården, gympa, och tvättbjörnsloppet bl.a. Där dom sprang ett mini lopp och fick medalj! :)

Jobbet har rullat på och i fredags gick jag hem lite tidigare för jag blev jättekonstig i magen och mådde illa, men det blev bättre under natten!

Conny fyllde 34 år i torsdags och vi åt tårta och mös hela familjen!
Igår var han ute och käkade middag med några killar från jobbet och jag hade idolmys för mig själv!
Idag har jag bakat supergoda kanelbullar och barnen smakade såklart!
Efter middagen kollade vi på super zebran och Ellie fick en liten godisask och det var gott kan jag säga :P

Nu sover alla i huset, till och med Conny, han somnade i soffan!
Jag har hängt tvätt och kollar på Valentines day på fyran!

Imorgon åker jag till underbara barn mässan en sväng och kollar, ensam! Skönt!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0