Underbara barn

I söndags var jag på underbara barn mässan , som jennifer följde med på!
Vi kikade runt lite men köpte bara 1 tshirt och 3 nappar!
Tyckte inte att det var så bra priser för att vara mässa, vissa plagg var bara nersatt 49:-, så jag sparade dom pengarna istället!
Vi åt lunch tillsammans och åkte sen hemåt!
 
Igår jobbade jag 8-15, skön tidig dag, hämtade Ellie på dagis och gick hem och fixade allt som ska fixas på kvällen...
Idag har jag jobbat mördarpasset 10-20, i spel&kiosk hela dagen, och mått lite sådär, kände mig febrig mellan 13-18 typ, men det gick över och nu mår jag bra, är förkyld igen , och lite retar det i halsen..
 
Imorgon börjar jag 18, så Ellie är hemma med mig imorgon, myspys att få rå om henne lite extra! <3
Tänkte kanske åka en sväng till leklandet i länna och busa lite, får se vad det är för väder!
 
På söndag morgon åker jag, mamma och Bosse till Ullared, ska bli superkul, ska kika mycket på julklappar och så, det är ju trots allt 3 barn här hemma och dom har ju jättebra leksaksavdelning där! :D
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch, och sen krypa ner i sängen!
Sov gott!


Kommentarer
Mikaela

Vi va ju där i lördags, på Ullared alltså :) Det va ganska utplockat på leksaker då tyvärr! Och sjuk kö.. Så jag blev lite besviken faktiskt! Hoppas det blir bättre för er! :)

Svar: Jaha!! Åh hoppas det inte är det nu , har varit där 2 gånger innan och då var det inte urplockat!
Anna-Ellies mamma

2013-10-09 @ 12:46:45
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0