Första jobbdagen

Idag var första jobbdagen, på riktigt!
Började 7, och klockan ringde 5:30... Gäsp!!

Gjorde te i min takeaway mugg och igårkväll gjorde jag smörgåsar, så gick jag till tåget i regnet! Usch!!
Piggnade till och det gick bra på jobbet, stod i kundtjänst och vid morgonrundan stannade all personal på jobbet bredvid kundtjänst och ropade på mig, och när jag kollade skrek dom välkommen i kör! <3
Gulligt tycker jag!

När jag gick på lunch ringde jag Conny på jobbet som lämnade Ellie imorse, och det hade gått bra, utan tårar! Så skönt att hon gillar dagis!!

Vid 15 slutade jag och var hemma vid dagis strax efter halv 4, och då hade dom precis kommit in från lek ute på gården!
Hon studsade fram och gav mig värsta bamsekramen! <3

Nu ligger vi i soffan och kollar på Pippi, imorgon jobbar jag 14-22:15!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0