Första dagen ensam på dagis

Idag var det då dags för första lämningen , och jag lämnade henne vid 8:30, och sa hej då, och hon grät inte!
Sen ringde jag efter ca 1,5 timme och det gick jättebra, det går ju liksom ett tag , sen kommer barnen på att mamma eller pappa inte är där, och så blir dom ledsna, sen går det över!
 
Gick hem och åt frukost, och gud vad konstigt det kändes utan Ellie, haha!
Virkade lite till DHW och sen gick jag hem till Karin och åt lunch på altanen!
Vi promenarade bort till dagis och satte oss i stortorpsparken en stund innan Karin gick in och hämtade Molly, jag satt kvar till 13:50 och gick sen in och hämtade gullisen!
 
Jag kom runt knuten precis när dom kom utspringandes på gården efter lunchen , och när hon såg mig så sprang hon mot mig och skrek MAAAAAMMAAAA! :D
Sen fick jag värsta bamsekramen och sen skulle hon visa mig alla saker på gården :P
 
Vi gick hemåt och mötte upp Björn, Camilla och Vendela och lekte i parken lite innan vi gick hem och åt mellis, och nu kollar vi på Madicken! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0