Semester

Hej på er!
Det har inte funnits tid för bloggen nu när vi har haft semester allihopa samtidigt!
 
Vi har hittat på massa skoj, Badat, MASSOR, kvällsdopp och badat på dagen, åkt båt med min pappa , lekt i parken massor, varit på Häringe slott och gått runt,minigolfat och nu sen i torsdags så har vi varit uppe på landet i dalarna!
 
Vatten från pumpen, solceller som lampor och sånt går på, och gasspis, hur mysigt som helst!
Vi har grillat kött och korv och marschmallows, badat, solat och barnen har pumpat vatten, kört gräsklippare och busat!
Vi har verkligen haft tur med vädret den här semestern, full pott :)
Men, vi hade tänkt åka till kolmården och skansen bla, men pengarna satte stopp, vi var tvungna att lämna in bilen på service, och då hittade dom massa fel och sånt som behövde bytas, så notan slutade på 6100:- så där rök kolmården och skansen, och vi prioriterade annat, som att bada och hitta på gratis saker, men barnen var lika glada för det :)
 
Vi åkte hem imorse och sen har vi packat upp, tvättat, lekt i parken ettt par timmar, och Conny åkte iväg på fotboll, Hammarby, så jag är ensam hemma med Jonte och Ellie, Alex gick till sin mamma för han ska vara där den här veckan, och Jonte ska till fritids!
 
På onsdag fyller jag år, 24 år för att vara exakt, och det känns som att ju äldre du blir desto mindre "bryr man sig", klart att man ska firas, men det var ju en större grej när man var mindre :P
 
Om några nära och kära läser, så behöver jag/vill ha ett fint tårtfat, i vitt eller genomskinligt glas, matteusporslin i rosa eller grått, någon fin berlock till mitt pandora armband, Presentkort på HM bla!
 
Nu tänkte jag virka lite, och kolla på skärgårdsdoktorn på plattan!
PUSS!!
 
Här får ni ett smakprov, imorgon(eller när jag får tid ;)...) så kommer det ett bildregn! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0