Halloween

Hej i regnet!
Den här veckan har vi jobbat och gått på dagis som vanligt..
Sen kom äntligen helgen och i fredags hade vi fredagsmys i vanlig ordning med film och så!
Jag och Conny kollade idol när barnen lagt sig och den här gången var det fan fel person som åkte! Fattar inte grejjen med Kevin, så jäkla bra sjunger han inte och han ser lite halvmesig ut på scen! Sen satsar han ju inte helhjärtat på det heller..
Gabriel satsade fullt ut på det här och sjunger dessutom bättre, och han fick lämna... Trist!

I går var vi förbi kyrkogården och tände ljus för barnens farmor, och jag tände för dom jag förlorat också! <3

När vi kom hem bakade jag farmors goda limpa som vi hade till frukost idag, så himla saftig och god!

På kvällen åkte Conny iväg och skulle ut med några från jobbet så det var jag med 3 kids ensam! Gick jättebra och när dom somnat kollade jag på så mycket bättre med lite godis och ett glas vin! 
Tvättade lite och kollade in en dansk video på youtube om hur man virkar en bläckfisk! Ska försöka idag igen, tror jag fattade nu.. Är ju klar med filten så måste ha något nytt projekt nu! :)

Idag har vi bara segat här hemma, kollat Pippi och klockan 12 satte jag in pulled pork i ugnen som stod i 4,5 timme! Sjukt gott!!!
Och enkelt!
Vi åt det med ciabatta, rödlök, sallad, majs, gräddfil och salsa! Så jävla gott rent ut sagt!
Det gör vi fler gånger..

Nu har alla barnen duschat och badat, och nu är det välling framför Pippi igen en snabbis innan läggdags! 

Imorgon jobbar jag 7:30-16, och den kväll tisdag onsdag och torsdag, ledig fre-sön!
Regnet öser ner och snart tänder jag lite ljus! Trevlig kväll <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0