Helg

Den här jobbveckan har tagit hårt asså, inte van vid det här ;) min svank ska vi ju inte ens prata om, men det är skönt att komma igång igen som vanligt!
 
Ellie älskar dagis, hon har bråttom på morgonen att gå dit, och lutar sig mot fröken när jag lämnar över, och när jag hämtar blir hon superglad, men vill inte gå hem :P speciellt inte om dom är ute!
 
Nu är alla i familjen iaf lediga och igår hade vi myskväll med fisk och räksoppa och vitlöksbröd, jättegott, och kollade på film på kvällen!
Natten var ju lite sämre, Ellie började hosta och det slutade med att hon fick hostmedicin och så fick hon sova mellan oss, så jag har sovit lite dåligt för hon ligger ju inte stilla för 5 öre!
Idag på dagen så kom Ellies gudmor Natta och Johan hit med hundarna på lunch och vi pratade om massa roligt, dom har ju köpt hus, som håller på att byggas nu, och den 1 november får dom antagligen flytta in! Så roligt :D
Sen gick vi ut i parken och lekte lite innan dom åkte tillbaka hem till Bettan som dom är hos , hon hade 30års skiva ikväll!
 
Conny är på jobbet på kräftskiva och jag är hemma med alla barnen, som nu ligger i sängen iofs!
Jag tänkte krypa upp i soffan med en kopp te, lite goda vindruvor och glass, och kolla på skärgårdsdoktorn på svt öppet arkiv!
Imorgon åker jag och Ellie till min mamma en sväng, hon ska ta bort mina stygn under armhålan, efter att jag tog bort en leverfläck!
 
Trevlig lördag på er! Kram
 


Kommentarer
Therese mamma till Alicia och Tindra

Första jobbveckan efter mammaledigheten är alltid jobbigast. Men så småningom så kommer man in i rutiner och man vänjer sig. Vad kul att Ellie trivs så bra på dagis. Då kan du känna dig lugn när du åker och jobbar :) det är alltid en trygghet! Hon har blivit så stor och hon är så söt. :) Tiden går så fort! Inte långt kvar tills våra tjejer fyller 2 år snart. Herregud!! Haha.. Hoppas ni får/har en skön och lugn helg. Kram

Svar: Hej! Lite sent svarat men :D
Ja det känns toppen verkligen! Hur går det för er då med dagis?
Ja vart tig tiden vägen!? 2 år sa bara svisch!
Hoppas ni har en mysig helg! Kram
Anna-Ellies mamma

2013-09-07 @ 21:32:59
URL: http://youremyangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0