Oscar 7 år

Igår vad vi tillbaka på Öf efter en tids sjukdom... och Ellie hade superkul!!
Vid sångstunden så gick hon och satte sig på Britt maries(fröken) plats och tänkte hålla i sångstunden , haha!
 
Efter lunch och lite mera bus gick vi hem och hon somnade på 2 röda!
Sen kom Alexander hem vid halv 2 tiden och Conny vid halv 5, vi käkade middag och sen drog jag till jobbet..
 
Idag var Alex hemma från dagis med mig och Ellie, och sovmorgon till 8 blev det också , det tackar jag för.. hon har ju vaknat typ runt halv 7 nu ett bra tag, tror det är pga att det blir ljusare ute tidigare nu..
 
Vi åt frukost, busade och lekte.. sen åt vi våfflor till lunch och Ellie fick också smaka efter sina fiskbullar, och det var smaskens tyckte hon!
Hon somnade och Alex duschade, och sen jag.. sen passade jag på att sminka mig och fixa håret..
Och vid 4 tiden begav vi oss mot tåget och mötte Conny vid spärrarna, han parkerade bilen och så åkte vi tåget hem till min mamma i spånga, och firade min lillebror Oscar som fyller år idag! :)
Det bjöds på varm korv med bröd, och sen prinsess tårta och drömmar som jag tog med! Mums!
 
Vi tog tåget hem och hann precis hem till Sofias änglar!
Vilket öde, och så tragiskt..
En mamma som fick graviditets deprition, och sen tog hon livet av sig när sonen bara var 2 veckor gammal :(
Så trist när dom inte kan få hjälp..
Ellie somnade vid 21 idag, trots bus och lek hos mormor(mimi, hihi)
Sovmorgon imorgon då ;) haha
 
Nu ska jag strax göra mig klar för sängen , kanske kollar ett avsnitt Vampire diaries också, det är ju så bra!
Är på säsong 3 nu, snart på 4..
Se den om ni inte gjort det, love it!
Några tips på andra bra serier sen??
 
Imorgon åker jag och Ellie till Farsta, vi ska shoppa NEWBIE ;D <3
Får ju lön imorgon , sen fick jag hem massa rabatt kuponger från kappahl , och sen har dom lite cluberbjudanden nu fram till den 17e också.. så vi passar på!
Puss och godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0