Kiss i pottan

Igår hämtade vi upp pottan som Alexander hade när han var liten , en babybjörn stol potta!
Och så visade vi den för Ellie och hon gillade den skarpt ;)
Hon satt på den , stod i den och försökte bära den...
 
Så provade vi att kissa men inget kom , och sen kom det på golvet tillslut :P
 
Men imorse när vi gick upp så provade vi igen , och tog av nattblöjan, sen satte hon sig själv där när jag satt på toaletten , så kissade jag och sa: Kiss kiss!
Då sa hon: ki ki
 
Och så kissade hon :D haha!
Åh vad vi jublade!! Hon klappade händerna och tyckte det var superkul :P
 
Conny var hemma idag från jobbet och gick till VC och berättade om att han har ont i magen , och typ bredvid pungen.. så en kvinnlig(självklart :P) doktor kände och klämde och ska skicka honom vidare nu då.. så vi håller tummarna!
 
Sen åkte vi till Länna och köpte 2 st Skylanders giants gubbar till min lillebror som fyller år på torsdag!
Och sen hem igen , diska dammsuga och laga mat, sen städade vi också!(Läs JAG)
Och nu på kvällen när vi bytte om till pyjamas på Ellie och innan nattblöjan åkte på så provade vi pottan igen!
Jag kissade på toan, och Ellie i pottan , och det kom kiss på en gång när hon satte sig!
Så duktig!!
Man blir ju lite stolt, hihi! <3
Sen lärde hon sig att säga Mormor idag också och det blev: mimi! <3
 
Nu ska jag kolla på familjen annorlunda på min padda, och ta en kopp te!
Puss!


Kommentarer
Liindiita

Duktig duktig tjej!! :D

Svar: Ja :D hihi!!
ANNA

2013-03-12 @ 20:25:52
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0