Jobbhelg

Helgen var minst sagt lång, söndagen tog priset!!
Jobbade 11-20, och sen mådde en kollega sämst på jorden stackarn, jääääätte förkyld så hon fick gå hem och jag stannade till 22:15 :P bra pengar iaf!

Och imorse vaknade Ellie såklart klockan 6 bara för det ;)
Gick upp och vid halv 11 somnade hon i famnen på mig när jag pratade i telefon, helg från ingenstans :) pluttan! Så jag la henne i sängen och kröp också ner, sen sov vi till 13! Så himla skönt, mysigt och välbehövligt efter helgen!

Sen åt vi lunch och gick sedan till ICA och handlade lite, och sen hämtade vi ut 2 paket!
Ellies nya skor och presenten till Agnes som vi ska på kalas hos imorgon :)

Skorna var superbra, Ellie prov gick dom här hemma och ville inte ta av dom :)

Alexander kom hem och vi åt middag sen skulle jag diska men Ellie var ledsen, så jag satte henne i blöja på diskbänken så fick hon leka med vattnet och en egen svamp, det var ju suuuuperkul! Haha! Sen fick hon bada i diskhon efter :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova, imorgon blir det kalas!
Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0