Helgen

När Ellie slutade kräkas, så blev hon hostig snorig och så fick hon ögoninflammation på det också!!
Men trots det hade vi en mysig helg när Conny var ledig från jobbet! :)

På fredagen när Ellie somnat dukade vi fram salami, ölkorv, vitlöksost, brieost, päroncognac ost, marinerade vitlöksklyftor och kex, ett glas vin till mig och en kall öl till Conny och kollade på gladiatorerna!!
Supergott och mysigt! :)
På lördagen åt vi mysig frukost och sen åkte vi till Farsta c och kollade lite, sen hem igen och jag gjorde en burgundisk köttgryta som fick stå och puttra i över 2 timmar... Blev supergott!! Älskar långkok!

På kvällen mös vi i soffan och kollade på the hunger games, bra film men konstigt att den var från 11 år med tanke på vad den handlar om :P se den!

På söndagen var vi bara hemma, och jag slängde ihop en äppelpaj, och gjorde laxpaket i ugn, för Ellies gudfar/morbror kom på middag!

Ellie badade på kvällen och somnade sen och vi kollade på en skum skräckis, inte så bra..

Nu är vi påväg hem från min mammas jobb, vi var och lunchade med henne, Ellie sover i vagnen och nu ska vi gå av!
Slänger in lite recept sen! Puss!



Kommentarer
Mikaela

Va den från 11 år? Oj! Jag som tyckte den va lite små-äcklig! :P Men riktigt bra!

Hoppas ni kan komma och hälsa på snart! Vore ju kul och ses lite innan Kreta, haha!

Svar: Ja helskumt!! Verkligen... Blodig och rå! :PJa hoppas det!! Nästa gång vi är barnfria så jobbar jag, ,men efter det :D
ANNA

2013-03-05 @ 15:43:17
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0