Vaccin och lek

Igår var vi på BVC och Ellie fick sitt 1årsvaccin!
Hon grät som bara den och det kom värsta krokodiltårarna :(
Men men , det gick över ganska så snabbt och hon var glad igen..
 
Vi gick hem och åt lunch , sen somnade hon ganska så fort efter det..
Och när hon vaknade så hade hon lite feber men var precis som vanligt iaf, men sen fram mot kvällen så kom febern igen och hon blev gnällig och somnade vid 19!
Sen vaknade hon vid 20 och var pigg och glad igen :P så hon var uppe och röjde fram till 22.30 typ, och då somnade hon tvärt!
 
Imorse ringde klockan 8:30 och då vaknade Ellie, så gjorde vi oss klara och gick äntligen ner till öppna förskolan som öppnat igen efter jul!
Och Ellie lekte på som vanligt, och det var kul att träffa sina kompisar igen tyckte hon!
Och jag busade tokmycket med Vally , som tyckte jag var helfestlig!
Hon sprang mot mig och lät :Aaaahhh!
Då tog jag henne och kittlade henne på magen , haha! Så höll vi på så typ 10 gånger!
 
Vi åt lunch med dom andra barnen och sen gick vi hem igen , och Ellie somnade på 2 sekunder :P
 
Sen kom febern tillbaka igen och hon blev mammig som vanligt :/
Startade min iphone 5 idag också , så nu har jag den :D älskar den!!
 
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, jobbade 17:30-22:15, gick bra idag!
Köpte med mig 2 pack semlor också! :D
 
Nu kollar vi ett avsnitt prison break, och sen dusch och sova!
Imorgon åker jag och Ellie till mammas/mormors jobb och äter lunch! :)
 
Puss och kram , sååååååv gåååååttt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0