Sjukstuga-del 1209348!

Usch , det känns som att vi aldrig är friska längre!
Först var ju Ellie hostig och snorig, sen blev jag likadan... och sen igår när vi äntligen kände oss friska, ja då börjar jag kräkas!! SUCK!!
Sen runt lunch så kom även febern på besök , 38,3, så himla typiskt!
 
Mådde verkligen pissdåligt hela dagen igår och Conny jobbade helg och hade lite smått kaos på jobbet så han kunde inte komma hem, så jag och Ellie fick klara oss själva här hemma till 17 då han äntligen kom hem!
 
Ellie var superduktig hela dagen iofs, hon lekte själv och kom och gav mig varenda leksak hon äger när jag låg där på soffan, och sen när jag behövde kräkas, så stod hon precis bredvid mig och klappade mig på håret och lät som mig när jag kräktes , haha! Både gulligt och inte, tokiga unge!<3
 
Sen när Conny kom hem så fixade han ALLT!
Han gav Ellie middag, tvättade och hängde tvätten , diskade och la Ellie när det var dags, och jag fick sova på soffan så länge!
Tack älskling , du är bäst!!! <3
 
Idag mår jag mycket bättre iaf, och har inte kräkts sen 16 igår, så det var tack och lov bara en kortis magsjuka!
 
Idag skulle vi åkt till min mamma på middag för idag fyller min lillebror 20 år!
Grattis bästa Eric, vi älskar dig!
Men vi får stanna hemma så vi inte smittar någon, det är ju 48 timmar efter!
 
Min tokfia i lördags innan vi storhandlade!


Kommentarer
Maya Lundberg

Hej, nu har jag en ny tävling där du har chansen att vinna en makeup goodiebag, kram:)

2013-02-21 @ 09:14:01
URL: http://mayaalundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0