Onsdag

God morgon eller nått!

Efter jag skrev inlägget igår så började Ellie gnälla och hon var jättepruttig, så hon kom inte till ro förens vid 22 ca, och när vi kröp ner vid 23 så hade hon bajsat, super lös i magen, i sömnen :(
Så jag tog upp henne och böt blöja och hon fortsatte sova på skötbordet, pluttan!

Sen sov hon fram till 5 och fick välling och somnade om till halv 7 ca, då fick hon ligga hos mig, och sen kräktes hon också!
Sen efter det har hon inte kräkts men en till lösbajs blöja bytte jag nyss och duschade av henne, nu ligger hon i sängen och tror hon kommer somna!

Ska få i mig lite lunch tänkte jag, hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0