När det inte blir som man tänkt sig

Ja, jag åkte med bilen när Conny kommit hem, strax innan 17, och åkte i ca 2 minuter...
Sen började bilen sladda lite där bak och jag körde i ca 30-40 km i timmen och bromsar då, vilket jag inte skulle gjort...
bilen snurrar sen 2 varv och jag kör tillslut in i räcket.. :(
Jag slog som tur va inte i huvudet eller så och krockkudden utlöstes inte så smällen var ju rätt så mild, men jag blev väldigt rädd och chockad!
 
Startade bilen igen och körde hem igen, ringde jobbet och sa att jag krockat och Inte kommer till jobbet ikväll!
När jag parkerat bilen så kollar jag hur den ser ut och vänster framlykta var trasig och sen har skärmen under blivit lite misshandlad, men annars är bilen ok!
 
Jag har lite ont i svanken men det har jag ju alltid så det är svårt att avgöra om det är pga krocken eller ej, men min mamma och morbror, som jobbar som ambulans sjuksköterska tyckte att det var ingen fara och att jag skulle ta det lugnt bara!
 
Så jag ringde till vårat sjukanmälnings ställe, Previa och berättade vad som hänt...
Eftersom jag var på väg till jobbet så räknas det som att jag var på jobbet när det hände och om jag skulle få ont senare så finns det dokumenterat, så det känns ju bra iaf!
 
Åh det känns så typiskt... får vi se vad det kostar att laga det här nu, om vi kan fixa det själva eller om verkstaden ska fixa.. Mailade en verkstad nu och frågade om ca pris..
 
Nu en dusch och sen sängen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0