Påsklov

Jonathan har varit hemma nu i 2 dagar från fritids, han hade lite feber och var hängig så han har varit hemma med mig och Ellie!
 
Ellie har också varit lite snorig och hostig men börjar bli bättre nu, nästan inge snorig alls längre! Peppar peppar ;)
 
Jag har börjat med en 30 dagars utmaning med benböj, för att fixa till lår och rumpa lite förhoppningsvis ;) 
 
Så håller man armarna rakt ut och böjer benen som att man sätter sig på en stol, och sen upp igen! Hoppas det funkar lite grann iaf! Och sen gör jag situps så många som jag orkar varje dag! 
Haha och idag när jag gjorde kom Ellie och skrattade och skulle sitta på min mage när jag gjorde, knasunge <3
 
Sen knäpper hon händerna bakom ryggen och går runt så, som en liten konstapel :)
Sen går hon på tå ibland och tycker det är superkul...
Hon övar mer och mer på tal och härmar nästan alla ord vi säger, försöker iaf och säga dom... Idag pratade jag med min bror Eric, och sen sa jag Eric till Ellie, då sa hon klekli <3
Sen har hon fått någon dille på skor, så fort hon ser något av sina par så ska hon ha dom på sig, samma med sitt armband och halsband hon fick i påskägget av mormor, så tycker hon att hon är jättefin :)
Springer runt i klänning, halsband, armband, och gummistövlar om dagarna haha :D
 
imorgon åker vi till mamma/mormor på jobbet och äter lunch! Sen blir det fredagsmys och bus!
Kram
Är ni på ;)?


Kommentarer
Nathalie

Jag körde squat challenge nu senaste veckan men fick så ont i svanken. Men jag ska börja på nytt på måndag igen.
Det är grymt jag lovar dig ;)

2013-04-05 @ 08:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0