Mysig helg

Igår var vi hemma under dagen och jag och Conny somnade när Ellie sov, så skönt! :)

Vid halv 4 ca så åkte vi mot vårberg, där min bästis och hennes kille sov hos en kompis, dom var uppe från Skåne och hämtade en hund som ska bo hos dom!

Vi blev bjudna på canneloni och kokosmarängbotten typ med grädde och hallon i, supergott!
Ellie röjde runt och busade med hundarna och så!
Vid 8 ca åkte vi hemåt och svängde förbi mitt jobb och köpte lite godis!

Och idag har vi varit på 1 årskalas ute på Ekerö, Tuva fyllde 1 år idag och vi fick korv med bröd och fikade, och barnen fick fiskedamm! Ellie fick bokstavskex, russin och majskrokar, perfekt!
Efter lek och bus åkte vi hemåt och Ellie somnade i bilen så vi svängde in på citygross så sprang jag in och handlade lite grejer till middagen!
Min mamma och småbröderna kom på middag idag och jag bjöd på kycklingfilé, tabouleh(bulgur,gurka,tomat,rödlök,persilja,och citronsaft, sjukt gott! Recept kommer) och en fetaostkräm!
Supergott och Ellie gillade det!
Efter middagen blev det blåbärspaj, också gooott! ;)

Så åkte dom hem och Ellie somnade, och vi kollade på spartacus, och nu ska vi sova!

Vi har haft en supermysig helg och just nu känner jag mig bara lycklig, över att jag har en så fin liten familj och fina vänner!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0