Fredag

Jag älskar fredagar!
Idag har vi varit i Farsta en snabbis och fixat present till Natta och så köpte vi med oss en varsin bulle till mig och Jonathan som var hemma idag!

Vi åkte hemåt och Ellie somnade i bilen och vaknade inte ens när jag lyfte ut henne, så jag la henne i sängen bara!
Jag och Jonathan åt lunch och fikade, och sen spelade han och jag såg revenge på tv3play!

Efter ett tag så klädde vi på oss och gick ut i parken, och sen kom Karin och Molly efter dagis och lekte med oss!
Vi gick och handlade och sen hem igen och fixade middag!
Blodpudding till barnen och thai till mig!
Ellie älskade blidpudding och käkade på!

Conny är ute på aw, och alla barnen sover :) så nu är det lets dance och fredagsmys!
Trevlig kväll!



Kommentarer
Erika

Vilken fin mössa, vart kommer den ifrån? :)

Svar: Tror den är från lindex :)
ANNA

2013-04-28 @ 21:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0