När jag blev glad

Åh!!
Kommer ni ihåg bär jag skrev att jag letade efter 2 barnböcker som jag läste som barn?
Men hittade dom inte, och dom finns inte att få tag på längre på bokaffärer osv.. Men så kom jag på att jag inte kollat i ett skåp med böcker, som jag hämtat hos pappa på vinden, och där låg båda 2 :D
Har inget minne av att jag sett dom innan, så blev superglad och läste genast igenom båda 2 :D
Läggdags var det en sida som har en reva i sig så jag ska tejpa den.. Annars var dom perfekta!!
Ska vårda dom ömt och läsa dom för Ellie många många gånger! <3



Kommentarer
Rebecca

Åh vad mysigt att hitta sina gamla böcker igen! Håller på att samla böcker til min grabbs lilla mini bibliotek.

Svar: Ja det är supermysigt, och jag är så glad att jag hittade just dom 2 :DOm du hittar dom någonstans , så köp dom! Bästa böckerna!!
ANNA

2012-09-17 @ 12:06:54
URL: http://Mummybecca.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0