Myskväll

Vi har haft en riktigt bra myskväll!
Till middag hade jag gjort laxpaket i folie, med spenat , tomater, potatis , kryddor, grädde och vitt vin , MUMS blev det, och barnen käkade lika mycket som vi vuxna!
Efter maten så fick vi en varsin kärleksmums och det var kokos på hela golvet, haha!
 
 
Min pappa och hans tjej Lena kom förbi en sväng innan maten också , och hade med sin färsk barnmat från ett märke som hette Peppes tror jag, och vi provade en till Ellie idag till middag , det var Torskfile med röda linser och palsternacka , och hon käkade upp allt :P
Hon gillar hemgjord mat den där damen..
 
Sen kollad barnen på filmen Legenden om ugglornas rike , och kom i säng runt 21!
Ellie somnade 20:30 ca , och hade då varit vaken sen 13.. ojoj, men hon var pigg iaf, hon fick bada vid kvart i 7, och sen lekte hon lite och sen fick hon välling och somnade bums!
Hon blir sådär när hon kan leka med andra barn , då spelar det ingen roll hur trött hon är egentligen för hon leker ändå! Och idag har hon ju busat med grabbarna hela dagen , så då kan man ju inte sova ;) Typ!
 
Imorgon bitti så åker jag och Ellie på babysim så är grabbarna hemma, och sen får vi se vad vi hittar på!
 
Nu har vi precis sett klart Ciderhusreglerna , hade inte sett den förut , riktigt bra faktiskt! :)
Tända ljus , kramas i soffan och ett glas rött vin på det! Mys! <3
Nu ska jag ta en dusch som jag alltid gör innan vi somnar, och sen sooooova! :)
Godnatt!
Älskar mina ljus-hus , och under tvbänken har vi ledlampor som byter färg, rött grönt blått och vitt! Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0