Heldag!

Imorse gick vi ner till öf, och vi lekte, hade sångstund och Ellie fick lunch!
Sen gick jag och Elin hem hit och fortsatte leken, för barnen iaf, vi åt lunch och sen var barnen trötta så vi gick en promenad och sen hem till Elin och drack kaffe i höstsolen på deras altan!
Ellie vaknade och var lite gnällig så vi knallade till bussen, och på vägen så fick jag plocka lite äpplen från deras träd, mums! Det blir paj och mos! :)
Tack Elin!

Sen hemma så hängde jag tvätten, och sen fixade jag middag, stekt fläsk med löksås och potatis! Mums ;)
Fick dock slänga i mig maten och sen åkte jag mot jobbet!

Och på vägen dit, mot det hållet jag kom från så hade det skett en bilolycka vid ett rödljus! Och kön bakom var ca 2 km lång, om inte längre! Det stod helt stilla för polisen hade spärrat av! Och när jag åkte förbi så såg jag att dom hade lagt en plastpåse över föraren i bilen som kört in i den framför! Så jag gissar att den personen omkommit! :( läskigt sånt där! Bilen var helt ihoptryckt, 2 ambulanser, brandbilar och polisbilar!
Står inget på Aftonbladet om det, konstigt!

Nu är jag hemma från jobbet igen och ska krypa ner i sängen! Först en varm dusch!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0