ÖF

Idag gick vi till öf, som vanligt på måndagar :)
 
Ellie lekte och hade sig, vi sjöng, jag pysslade lite med hjälp av Ellie till pappan , som ska få en försenad fars dag present på onsdag! ;)
 
Sen åt vi lunch innan vi gick hem , och väl hemma så slocknade hon på 2 röda som vanligt!
Jag kollade dhw medans och fixade lite här hemma, plockade och så..

När hon vaknade gick vi ut till lekparken och gungade en stund , hon älskar det! :)
Sen knallade vi till ica och skulle köpa köttbullar och välling, så hade inte ica den sorten Ellie dricker, Päronvälling från Nestle.. suck!
Så Conny skulle köpa på jobbet men dom hade den inte heller..så han svänger förbi forum nu på vägen hem!
Köpte en sån tetra förpackning nu till kvällen, som hon drack som tur var!
 
Vi gick hem , och så kom Gn-Ellie hem till oss.. :/ suuuupermammig och ville bara vara hos mig, och om jag går 1 meter så bryter hon ihop.. mammas hjärta! :(
 
Så vi satte oss och kollade på Bamse med nappen och mös..
Sen kom Jonathan hem och då blev hon glad :D
Så nu har dom busat och haft sig här hemma efter middagen , och nu sover båda 2 sen 1 timme tillbaka typ! :)
 
Nu kommer snart Conny hem , så vi ska mysa!
Kram
 
 


Kommentarer
Ann

Vilka härliga bilder... Den på Ellie med randiga pyjamas och i storebrors knä är väl för underbar....Kram på dig

Svar: Ja dom älskar verkligen varandra! :)Kramis!
ANNA

2012-11-18 @ 00:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0