När jag var superfru

Efter besöket hos farmor så åkte vi mot Huddinge C och mötte upp Pappan på jobbet, och handlade lite mat och så..
Sen när vi kom hem , gjorde jag min goda tacopaj(receptet finns under kat. matlagning), och efter maten så dammsög jag överallt, uppe på alla bänkar och alla tavlor och you name it!
Sen diskade jag, satte på en tvättmaskin och vek den torra tvätten ;)
HUR BRA ÄR INTE JAG DÅ, på en skala liksom! haha
Borde få pris, i mest effektiva mamman på mindre än 2 timmar! ;)
 
Sen hängde jag ju den blöta tvätten också , samtidigt som jag kollade på Revenge!
Och imorgon ska jag försöka baka lite bröd, som vi kan äta till frukosten i helgen..
Då ska vi fira pappa lite i efterskott, eftersom att alla barnen är hemma i helgen <3
 
Ska svänga förbi farsta lite snabbt också , och se om jag hittar ett litet paket till pappa från barnen!
 
Och tidigare idag så beställde jag en födelsedagspresent till Ellie, hennes första födelsedagspresent från oss, sen kommer hon få lite annat också , men mest julklappar dagen innan:)
En Bukowski kanin, cornelia, med brodyr på öronen, så på ena örat står det Ellie, och andra 25/12 2011!
Så himla fin!
Finns på brodyrsaker.se!
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen , och soooooova!
Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0