Magsjukan-check

Oh My!
Jaha igår hade vi ju trevligt, fram tills 22 ca, då började jag må illa, och gick och la mig.. Sen vaknade jag vid 03 och var tvungen att kräkas, och gå på toa, och sen gick jag och la mig igen, fortfarande illamående, men lyckades somna!

Och gissa vem som vaknade kl04:15 och ville gå upp!? Jo söta lilla Ellie!

Och gissa vem som fick gå upp? Conny, men han var ju inte glad.. :/
Jag kräktes sen lite då och då, och dom var ute i vardagsrummet och lekte!
Sov till och från mellan toabesöken, och vid 6 somnade Ellie och pappa om, och sen vaknade vi 9, och sen kräktes jag lite fram till 14 typ..
Ellie har varit extremt krävande i några dagar, en till tand där nere sprack igenom igår...
Så Conny har tagit största ansvaret för henne idag, och handlat skorpor och blåbärssoppa till mig! <3
Vi firar ju 4 år som ett par idag, så vi kunde ju fått ha det mysigare :(

Men men, nu mår jag lite bättre iaf och har fått behålla en kopp te med dextrosol, ett glas blåbärssoppa och 4 skorpor!
Håller tummarna nu för en bättre natt, och att jag återfått aptiten mera till frukosten imorgon, fars dag! <3

Åh så himla typiskt, vi missade ju middagen hos min farmor, Ellies g-farmor som hon säger istället för gammel farmor ;)
Jag hade ju sett fram emot det i flera veckor nu, kåldolmar! :(
Men hon skulle spara några om det blev över... Hoppas!

Vi kollade på soul surfer efter att Ellie somnade vid 19, och den var bra, handlar om en verklig händelse där en ung tjej blir attackerad av en haj när hon surfar och blir av med ena armen, så får man följa hennes väg tillbaka... Se den :)

Nu blir det godnatt, så jag förhoppningsvis får sova lite inatt!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0