Godmorgon

Jag har sovit gott inatt, fast att Ellie vaknade några gånger.. Nu har vi precis gått upp och sitter på golvet och leker :)

Igår var vi på öf i Skogås och lekte på fm, tog sen en promenad hem med Karin och barnen sov, 1 1/2 timme sov hon då, sen vaknade hon och vi gick in och busade!
Ellie drog ut alla mina amningsbhar i lådan längst ner haha..
Sen lagade jag mat, flygande Jacob, och Conny kom hem och Jonathan strax efter!
Vi käkade och jag åkte till jobbet för ett möte igen, och kom hem igen halv 8, då var Ellie jäääättetrött så jag nattade henne!
Sen spelade jag och Conny skylanders, superkul!

Idag är det öf här, om ca 1 timme! Så nu blir det frukost för oss och sen lite kläder på det :)
Jobb ikväll 17:30-22:15!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0