01:15

Bestämde sig damen att somna om :P
Det tog ett tag och lite mys i sängen innan hon slocknade! Och sen vaknade hon vid 8 igen :)
 
Vi gick upp och åt frukost, och sen busade vi med grabbarna, och Conny åkte till farsta för att köpa ett par finbyxor som han ska ha på begravningen på torsdag..
När han kommer hem igen så ska jag åka till Coop i haninge och storhandla .. vilket säkert alla andra också kommer göra.. men vi har typ INGENTING hemma, så jag måste!
Så kanske det åker ner lite julsaker i vagnen också ;) hihi!
 
Ellie ligger och sover, och jag ska hoppa ur pyjamasen och klä på mig!
Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0