Mamma/dotterdag

Idag har vi varit i Farsta C med Mia och Agnes, vi kollade i lite butiker och tog en fika på Waynes Coffe och hade jättetrevligt!
Vi satt och pratade lite om att vi vill inreda barnrum till våra tjejer, amning, mat, bajs, babysim och sommaren som kommer!

Ska bli så mysigt när Ellie kan sitta själv och baba i babypool på landet, längtar!!

Den 19 Maj är det dags för dop, inte långt kvar :)
Ska bli kul, och det kommer ca 40 personer, och då är det ca 15-20 barn :P Så det blir full rulle!

Ska beställa en fin doptårta på mitt jobb och min pappa fixar maten , och i helgen tror jag nog att jag och Conny åker och handlar tallrikar och bestick och sånt till dopet på martin ohlsson, där företag och resturanger handlar mat och så, mycket billigare, och pappas företag har kort där så :)

Nu ska jag småplocka lite här hemma innan Conny kommer hem ,och sen blir det middag , Ellie ska få sin gröt och lite päron/äpple/banan-puré, och ikväll är det min favvoserie, Greys Anatomy! <3

Imorgon ska vi till barnmorskan och sätta in en sprial på mig, inga syskon här hemma på ett tag :P
Hoppas det inte gör allt för ont(säger jag som fött barn , haha) men det går säkert bra!

Puss & Kram så länge


Kommentarer
Mia - Mamma till Agnes

Tack för idag vännen! :)Får vi göra om snart igen!

2012-05-09 @ 20:24:16
emma

Här blire flera :)

2012-05-09 @ 23:37:16
URL: http://starshineonyou.blogg.se/
Emma

Ja, får hoppas på de. Har mått så annorlunda denna gång.. Inte alls som med phille.. Eller så kanske det är min hjärna som vill att jag ska må lite annorlunda ;) hihi man vet aldrig.

Tack :)

2012-05-10 @ 21:58:24
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0