TGIF

Det är något speciellt med fredagar faktiskt!
Även fast jag är mammaledig så uppskattar jag fredagarna lite extra, kanske är för att jag vet att alla är hemma i helgen och tar det lugnt!
Hoppas på fint väder även i helgen så vi kan vara ute med barnen lite, gå till fotbollsplanen och sparka lite boll och jag kan sitta och titta på och njuta av solen :)

Just nu ligger Ellie och tar en liten nap, och jag sitter här!
Om två timmar ska vi hem till Julia i mammagruppen på fika , trevligt!
Alla mammor i min grupp är mycket trevliga och Ellie är ju minst där så det är kul att se och bra för dom andra har ju redan varit i den perioden med sina små så det är perfekt, då kan jag fråga hur dom hade det just då om jag undrar något!

Lite skumt, jag har haft hicka typ 4 gånger bara idag :S har hicka just nu , så det är femte gången! Brukar nästan aldrig ha hicka..
En som hade hicka mycket var Ellie när hon låg i magen , hon hickade flera gånger per dag, lilla skruttan..det var supermysigt att känna hennes hicka där inne, och man kände den utanpå magen också!

Ikväll ska vi äta fisk i foliepaket, superenkelt och jättegott!
Vi ska ha hokifile, potatis, cocktailtomater och lite spenat, sen pressar man citron över och in i ugnen i 20 minuter! Mums!

Ska försöka storstäda/vårstäda här hemma i helgen också, känns bra att ha det gjort och ha rent och fint här hemma! Och på söndag blir min lilla tjej 3 månader! Helt sjukt!

image description
Ellie i magen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0