Helgen!

Nu är helgen slut och idag var det faktiskt fint väder, lite blåsigt men fint!
Efter frukosten tog vi på oss kläderna och knatade på en promenad till en fotbollsplan i närheten så sparkade Conny lite boll med grabbarna och jag satt i solen och njöt med en sovande Ellie i vagnen! Underbart! :)

Annars har vi bara tagit det lugnt, ätit falukorv till middag och grabbarna har badat och duschat!
Nu ska dom få titta på en film och min kära man ska få diska (så snäll är jag;)..)
Jag ligger och myser med Ellie, min favorit syssla :) och när hon vaknar till ska vi hoppa i ett mysigt bad och sprattla! Hon gillar det! :)
Imorgon lämnar jag grabbarna vid taxin och sen blir det nog en sväng till Farsta c och köpa Mario cart Wii till min lillebror som fyller 6 år på onsdag!! Min lilla Pluie börjar bli stoooor, morbror när man är 6 år är inte alla som är ;) så går det med sladdis-barn! :P

Tycker vagnen blev mysigare nu efter jag sålde mjukliften igår och bytte till fårskinnet! Dessutom får hon lite mera plats därinne, hon växer ju så de knakar :)



Kommentarer
Liinda

ahaa va de så du menade, trodde du hade liften typ i en sittvagn :P Så dum jag e!



Ja de där ser mysigt ut!

2012-03-11 @ 19:28:35
URL: http://liindiita.blogg.se/
Liinda

ahaa va de så du menade, trodde du hade liften typ i en sittvagn :P Så dum jag e!



Ja de där ser mysigt ut!

2012-03-11 @ 19:28:50
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0