Freeeedag! :D

Och vädret suger!

Men men , jag är glad iaf, och imorse fick jag sovmorgon, Ellie vaknade och var pigg och glad vid 9! Och hon somnade igår i sin säng vid 8, och vaknade vid halv 11 och åt, sen somnade hon om!
Ska fortsätta med det, att lägga henne i sin säng runt 8 efter amning och släcka alla lampor där inne, så kan vi sitta i vardagsrummet jag och Conny och mysa medans hon får sova i lugn och ro!

Idag har jag hunnit vika tvätt, tvätta och hänga ny tvätt, diskat och postat brev och lämnat in paket från bubbleroom , beställde en klänning men den var inte lika fin IRL tyvärr!
Tror jag kommer ha en klänning jag köpte förra året tror jag på hennes dop, från H&M garden collection, mycket fin!

Sen har vi hårdtränat nacke idag på Elliesen, står framför spegeln och håller henne under bröstet så hon håller upp huvudet och kollar på sig själv i spegeln , hon tycker det är jätteroligt och låter "Hooooo" hela tiden!
Sen har hon legat på soffan med en kudde under bröstet och tränat nacken också , hon är så duktig! :)

Ikväll blir det tacos till middag när mannen kommer hem , och en film till det och sen lite chips och glass för mig, det är ju trots allt fredag :D



<3<3


Kommentarer
Elin

Wey starka Ellie! Bra tränat!

2012-03-30 @ 15:38:59
Liinda

Så söt lilla prinsessan!

Älskade bilden längst ner, toksöt!!

2012-04-02 @ 18:01:52
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0