MAM <3

Enda sedan Ellie kom , så har vi köpt MAM´s produkter!
Och på Facebook hade dom så man fick skriva sitt bästa produkttips så kunde man vinna en produkt , och då skrev jag om deras First Bottle!

Den är superbra, man kan skruva isär den så den är lättare att diska , och snygg är den också!
Och som tack för det tipset så vann jag och 19 andra tror jag, en varsin Mam Napphållare!
Och igår damp den ner i brevlådan :)
Vi fick en blå, och hon har ju många rosa nappar, men blått och rosa var snyggt ihop så vi behåller den , annars hade jag tänkt fråga om man fick byta mot en annan färg hos typ Babyproffsen eller så , men den är fin:)

Älskar när man vinner tävlingar, och nu har jag vunnit några st faktiskt!
Förut tävlade jag på Findus, och man skulle tipsa om sin favoritprodukt så kunde man vinna lite barnböcker!
Och då tipsade jag om alla deras frysta grönsaker, som vi alltid har i frysen  , superbra om man inte har färska hemma, bara ta fram och koka typ ärtor majs och broccoli, och servera till maten!
Och då vann jag ett bokpaket med typ 4 böcker, 3 barnböcker och en växtbok! :) Superkul!


Kommentarer
Angeliqa

Jag har också köpt deras first bottle. Tycker den är kanon.

2012-06-11 @ 23:20:29
URL: http://sopnedkast.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0