Host host

Jag håller nog på att hosta ut lungorna tror jag, känns så iaf!!

Hostan har blivit värre, och om det är såhär imorgon också så åker jag till apoteket och hämtar ut min coccilana som jag har kvar att hämta ut av! Den är ju BÄSTA hostmedicinen ever!!

Och jag säger bara en sak , TACK gode gud att jag har Conny!
Han är bäst, han har tagit hand om ALLT här hemma idag, tvättat och hängt tvätt, lagat mat till sig och barnen, och diskat efter maten , OCH tagit hand om Ellie för det mesta!
Hon ligger ju på golvet och leker för det mesta , och när hon tröttnat på det så får hon sitta i köket och leka med sina skedar eller sitta i sin gåstol!

Och mellan allt det här så har jag legat i soffan som en död fisk , eller legat inne på toan och kräkts!
Har inte fått behålla något alls på hela dagen , och nu tog jag lite hostmedicin som vi hade hemma , receptfri, så det funkar väll sådär , det märker vi!!
Jag har alltid kräkts när jag haft feber, varför vet jag inte, men det är sjukt störande kan jag säga!
För då vet jag ju inte om jag är magsjuk eller om det är för att jag har feber, och nu är det inte så hög feber, 38,3, men för mig är det ganska högt och det räcker tydligen för att kroppen ska vilja kräkas!

Nu tog jag lite bubbelvatten och 2 alvedon , och nu ska jag gå och sova!
Ber till gud nu att det här är bättre imorgon, annars avlider jag!

Nu blev det en liten klagoblogg det här , men det bjuder jag på!

Kan iaf avsluta med en god nyhet, att min kompis Nathalie och hennes Johan fick sin söööta dotter imorse!!
Supergrattis gumman! <3

Utanför vårat fönster , fint!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0