God kväll

Ja idag var ju vädret sämre om man säger så!
Efter frukost och påklädning tog jag och Ellie bilen över till min pappa i haninge och hälsade på lite!
 
Ellie blev trött efter en stund och somnade i min brors säng en stund , och sen busade hon lite med morfar..vi åt korv med bröd och sen åkte vi hemåt igen..
Jag slängde ihop dagens middag som blev kaviartorsk med potatis , och till efterrätt blev det jorgubbstårta som blev kvar från igår , den var nästan godare idag haha!
En del saker är ju så , att det blir godare när dom fått "stå till sig", typ köttgrytor och så!
 
Ellie sitter här i mitt knä , och vill inte sova..
Hon fick ju sin andra tand här om dagen ,så nu har hon två små tänder, dom i mitten där nere :)
Så hon har lite feber nu , kanske därför hon inte vill sova, men hon fick en alvedon i rumpen nu , så får vi se när hon somnar :)
 
Svängde förbi Rusta idag i Länna , och dom hade öppet idag :S Så jag köpte lite fotoramar, så ska vi rama in bilder på Ellie från fotograferingen på öppna förskolan och ge bort till bla. farmor och farfar, och mormor :)
Tog med USB minnet hem till pappa också och förde över alla bilder från dopet, ska gå igenom dom och kolla , sen slänger jag upp några här!
 
Nu börjar damen korva på sig här , Tjing tjong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0