6 månader sedan

Ja , för 6 månader sedan så var vi hemma hos min pappa och firade julafton så gott det gick!
Jag hade värkar och vid den här tiden blev dom mer och mer täta och jag hade 3 värkar på 10 minuter!
När vi kom hem igen runt 10 så ringde jag förlossningen på SÖS och talade om läget, och dom sa att jag skulle invänta 4 värkar på 10 minuter!
 
Jaja , kröp ner i sängen och försökte slappna av så gott det bara gick , och vid 00.30 så hade jag 4 värkar på 10 minuter, och vi begav oss in mot SÖS med taxi, och var framme 01.30!
 
Det är alltså ett halvår sen Ellie låg i min mage, och var på g ut!
6 MÅNADER!!!
Herre gud säger jag bara!
Så om 6 månader är det julafton då mina vänner, haha!
Ja det var ju den "mysigaste" natten/morgonen att föda barn på , med adventsljusstaken i fönstret! <3
Och julen 2011 kommer alltid ligga mig VARMT om hjärtat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0