Sova, nej nej

Hm, Ellie har varit supergnälligochövertröttbebis.com nu ikväll, inte så konstigt kanske! Hon vaknade vid 9:30 och vi gick upp, sen ville hon sova vid 12:30 igen och sov till 14 och sen har hon varit vaken tills nu typ! Trodde hon skulle somna vid 19, men sov i 20 minuter och vaknade och ville inte somna om, men var supergnällig, fram tills nu! Nu slocknade hon äntligen! Vi är så bortskämda med att hon är så snäll jämt, och sover bra, och när hon blir såhär så förstår man hur en del har det jämt, applåder till er alltså, skulle aldrig palla med om hon skulle vara så jämt! Så man får ju stå ut, hoppas att det är en tandsing på g och inte bara gnäll! Men åh vad jag älskar henne, hon var ju glad-ledsen-glad-ledsen hela kvällen så, det var ju inte bara gnäll! Hon är ju bra tokig min lilla tös! ❤ Imorgon fyller min faster Eva 40 år, så vi ska hem till min farbror och fira henne där imorgon, mysigt! Får se om vi tar med grabbarna, annars får farfar vara barnvakt, skönt att bara vara vi och Ellie ibland också! Tips på 40 års present? :) Bestämde med min bästa kompis att vi ska ta med våra karlar och gå och se Johan glans i januari på cirkus i Sthlm, så sover dom kvar här efteråt, ska bli såååå kul, han är ju störtskön den där glans! Kolla på youtube, och sök på Johan glans-world tour of skåne, bästa!! Nej nu ska jag göra mig klar för sängen, tröttheten smyger sig på mig! Sov gott så hörs vi imorgon❤



Kommentarer
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Vilka fina påslakan! Vart hittade du dom gumman? <3

Svar: Det är Färg&form , fick dom av tjejerna på jobbet när jag slutade :) dom är jättegosiga! finns på typ lekmer.se, jollyroom.se och dom sidorna! <3
ANNA

2012-07-17 @ 06:37:29
URL: http://Littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0