Mormor, dotter, barnbarn mys

Idag har vi haft en mycket trevlig dag/kväll med min mamma!
Hon kom hit vid 14 tiden , och vi åkte till port 73 och shoppade lite!
Hittade en jättesöt blus på Lindex på REA och mamma hittade också en blus och 2 par skor..
Vi köpte också tre paket till Ludvig och sen knallade vi in på coop..
 
Vi köpte med oss fläskfile , färskpotatis, sallad och en god tzatsiki, och jordgubbar!
Medans maten lagades(av min mamma) så fixade jag iordning en varsin drink, Mojito! Köpte den där nya från schwepes, som man blandar med rom, den var faktiskt helt okej!
Och till maten blev det ett gott rödvin(gud vad jag längtat efter vin nu när man avstått i mer än 1 år)
 
Efter maten blev det Dagboken och choklad och lakrits, och sen Dear John och jordgubbar!
Så allt som allt en mycket trevlig kväll!
Ellie var lite reserverad mot mamma i början , men nu efter ca 4 timmar så tinade hon upp och mormor var ju HELFESTLIG! haha, hon bara smilade mot mamma hela tiden , vad hon än gjorde så var det kul liksom :P
 
Nu somnade Ellie precis , och vi ska också göra oss klara för sängen!
Imorgon blir det mysig frukost med Filmjölk och jordgubbar, färskt bröd med skinka, ost och gurka, ananasjuice, te och ägg! Mysigt!
Nu väntar en nybäddad säng , Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0