Helgen är kommer

Godmorgon!
Här hemma har vi hunnit med mycket!
Jag har dammsugit, tagit en dusch, vikt tvätt och vi har ätit frukost! :)
Min mamma kommer om ett par timmar, och då åker vi och handlar mat och frukost tills ikväll och imorgon bitti , och sen ska vi försöka hitta någon fin present till min kusin Ludvig också!
Vi åker bort till haninge port 73 och kollar, där har dom massa butiker nu, coop och babyproffsen bla. så vi ska nog kunna hitta något :)
 
Inatt vaknade Ellie vid 4, somnade vid 22.30 igår , och så ville hon ha mat vid 4 , säkert för att pappa inte är hemma som hon vaknade, men hon somnade om igen och vaknade 7, fick en flaska till och somnade till 9!
Och nu springer hon runt i sin gåstol och röjjer , hon har kommit på att i tvbänken finns det massa skoj att pilla på!
Och ljushållarna som står ovanpå är väldigt fina och dom vill hon ha!
Så säger man Nejnej, eller ajaj och tittar på henne , då skrattar hon bara :P suck!
 
Sitter och kollar på so u think u can dance, fan vad duktiga dom är asså , tänk om man kunde vara så bra på att dansa!
 
Nej nu ska jag slänga på lite Makeup och småplocka lite till här hemma!
Hörs senare!
Min solstråle som jag vaknar till varje morgon :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0