Blogg.se

Appen strulade lite fortfarande , så himla tråkigt att dom inte kan fixa det ordentligt!
Såfort jag ska lägga upp någon bild så säger den fel, och man får försöka typ 4-5 gånger, ibland mer, för att det ska komma upp ordentligt!
 
Någon mer som får så??
Nu sitter vi iaf här hemma , jag har precis ätit resterna från igår , och Ellie babblar på..
Idag kommer Conny hem också, planet landar 22.15 så han är väll hemma runt 12 typ! Mysigt! <3
 
Nej nu ska jag kolla på Änglagård andra sommaren , som går på canal+ SF kanalen!
Och kanske lite chips till? Ja, det är ju trots allt söndag! ;)
Helstekt fläskfile, färskpotatis , egengjord tzatsiki, och sallad! MUMS!
 


Kommentarer
Mikaela

För mig blir det att allt hamnar i en klump, texten alltså :) Även fast jag bytt rad när jag skrev. Men men, det funkar ju iaf! Visst ska det bli skönt att få hem dom igen ;)

Svar: Okej , hm asskumt iaf!Men så var det innan för mig också , att så fort jag skulle ha någon bild så gick det inte, då fick man göra om typ 5 gånger! :/
Ja jätteskönt! så man har koll på dom ;)
ANNA

2012-07-08 @ 20:42:14
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0