Heldag

Imorse när vi vaknade vid 8.30 så gjorde vi oss iordning och sen åkte jag och Ellie och hälsade på min mamma på hennes jobb, så käkade vi lite lunch och hon fick gosa och visa upp Ellie för sina jobbarkompisar! :)

När vi kom hem så höll Conny på att städa och småplocka, han var ledig idag , så skönt!
Efter det så åkte vi iväg och storhandlade på Coop, så nu är det fullt i kyl/frys och skafferi, det gillar jag!

Och nu är Natta och Johan på väg hit upp från skåne , och ska stanna över helgen, ska bli supermysigt! :)
Vi träffas så sällan iochmed att vi bor så långt ifrån varandra, men vi åker upp och ner varannan gång!

Conny jobbar tyvärr i helgen men han kommer ju hem på em och då får han umgås!
Vi andra ska bla åka in till city och kolla lite på NK och så, för Johan har aldrig varit i sthlm så vi ska visa honom :)

Idag hade Ellie på sig kläder från Polarn och Pyret, älskar deras kläder, dom är så mjuka och bra kvalitet och så älskar jag ju randigt , så idag var hon så fin min lilla tjej! <3

Snart är det Revenge på 3an , tyckte den var riktigt bra förra veckan , så den serien kommer vi följa här hemma!

Hörs imorgon , KRAM från oss!


Kommentarer
Liinda

Gillar också pop kanon kläder på små sötnosar :)

2012-01-21 @ 16:16:58
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0