Helt fel

Jag har gått och tänkt på det här nu i flera dagar..
Det blir ju så fel nu i mitt huvud!
 
För ett år sen så hade jag inget barn , eller hon låg ju i magen och var min redan då, men hon hade ju liksom inte kommit ut..
Och när vi gick här hemma och fixade och donade inför julen, och hennes ankomst som vi trodde skulle bli efter nyår, så var hon ju där inne i magen och jag var stor som ett hus..
Men nu då?
 
Nu gör vi samma sak , fixar och donar inför julen , bakar och myser.. men det är ingen bebis i min mage nu!
Det känns lite som att något saknas på något konstigt vis..
Den där stora mysiga magen, som man bara ville bli av med då, den saknar jag nu!
Det är svårt att förklara..men tänk er liksom att ni ska äta köttfärssås och spagetti typ , men så har ni ingen pasta, då är det ju fel , fast ändå inte.. för man kan ju äta utan pasta, likaväl som man kan fixa och dona inför jul utan en stor bebismage!
Nu blev det virrigt i kolan här, bäst att gå och lägga sig :P
 


Kommentarer
Therese mamma till två

Haha.. Roligt och läsa hur du ska förklara. Men jag fattar ändå :D det är så konstigt det där. När man väl är höggravid och allt är tungt och jobbigt och man vill bara att allt ska vara över och få bort magen så saknar man helt plötsligt den där stora bebismagen igen. Haha! :) men det är verkligen mysigt med bebismage. Det händer så fantastiska saker där inne som man får vara med om. Det är helt fantastiskt att kunna bära på ett liv. God Jul! Kram

Svar: Precis :P haha.. försökte iaf ;)God jul! Kram
ANNA

2012-12-21 @ 23:27:50
URL: http://youremyangel.blogg.se
beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-23 @ 15:26:03
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
linnhahne.blogg.se

I dagens lucka tävlar jag ut en fotografering där vinsten är 1 timmes fotografering & 5 högupplösta bilder detta i samarbete med idajosefin.com! Delta gärna :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-23.html#comment

2012-12-23 @ 20:54:41
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0