Gosigt!

Imorse så lämnade jag av Oscar till morfar och dom åkte upp till husvagnen och kommer säkert ha de jättebra!
Jobbade 7.30-15.30 idag och efter jobbet så åkte jag till Connys jobb och mötte upp honom, nu är det ju 3 dagar sen vi sågs, och 2 nätter utan honom.. man blir ju såååå van att ALLTID ha honom bredvid sig i sängen och känna den tryggheten och värmen från honom.. så när man väl sover ensam så känns det tomt!
Men inatt är det som det brukar vara igen, mysigt!

Gjorde pannkakor till middag idag , det är så himla gott.. och jag har alltid i vaniljpulver i min smet, blir 1000 gånger godare då! Pröva de nästa gång ni steker pannkakor , ha i 3 tsk vaniljsocker (eller mer om man vill ha mycket smak) det luktar gudomligt och blir supergott!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och kolla på tv en stund , kommer säkert somna men det gör inget, är ganska trött faktiskt.. sen får jag sovmorgon imorgon också.. börjar 15.45 och slutar 22.15...

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0