Färdig handlat?

Haha.. Gick igenom lillans kläder igår och fixade i lådorna, och sa då att nu är vi klara med kläder till henne i dom första stl, men jag kunde inte motstå den här söta bodyn på åhléns idag! Jag älskar randigt så den fick följa med hem idag! Hittade även lite trosor och strumpor till mig och Conny köpte strumpor han också! Nu ska jag sova, ska jobba imorgon också, börjar 9:45 och slutar 17, sen ska vi hem till min farmor och äta kåldolmar, åh så gott, älskar hennes kåldolmar! Får vi se vad Conny tycker, hehe! Puss & kram sov gott!



Kommentarer
Mariana-Milos mamma o gravid

Va söt body!

2011-11-09 @ 22:48:00
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0