Tummen upp!

Det går alltid så bra hos barnmorskan , jag är som gjord för att vara gravid säger hon! :)

Hon mår så bra där inne , alla värden är perfekta och magen följer kurvan precis som den ska , jätteskönt!
Hon är fortfarande inte fixerad, men det kan dröja ända tills det är dags sa hon , och hon ligger så långt ner så hon kommer inte vända på sig trodde hon , och om hon skulle göra det så får man åka in på vändningsförsök på sös, då puttar dom på magen tills hon ligger rätt! Men det skulle jag nog slippa , för det är så trångt där inne så hon kan nog inte vända på sig! Pluttfia vad jag längtar efter dig! <3

Hittade lite presenter till Fanny , hon fyllde år för ett tag sen så dom får hon på fredag! :) ska bli så mysigt att åka ner dit , och se hur dom bor och mysa lite med lilla Hector , har ju bara träffat honom lite snabbt dom gångerna jag träffat honom!Han är så söt!
Sen hittade jag underkläderna vi ska ha på lördag , och en påse Julte, lät så gott så de ska jag inviga ikväll!

Ska strax börja med maten , det blir pannbiffar med potatis och sås , och äppelpaj till efterrätt! Mums!
Det är så skönt nu när man kan äta på normala tider , nu när jag inte jobbar så blir det ju frukost lunch och middag när man ska äta det, så slipper man vrida på dygnet helt!

Ha en mysig kväll! Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0