Tisdag

Och idag har jag inte gjort så himla mycket.. väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sen hänga upp det.. sen tänkte jag diska, vi orkade inte göra det igår efter maten så..

Och ikväll blir det ett jättegott recept på torsk, om man gillar kokosmjölk så är det gott! Det står på baksidan av findus frysta torkfile, och vi tycker det är skitgott , och så ris till det! Prova om ni inte gjort det!

Imorgon så ska jag till SÖS på deras öppna föreläsning om förlossning och smärtlindring, ska ju föda där också , sen kan det vara skönt att veta lite mer om smärtlindring och så.. ska knåpa ihop ett förlossningsbrev sen efter det och skriva lite hur jag tror att jag vill ha det..sen är det ju jättevårt att veta när det är första barnet hur man vill ha det när man aldrig gått igenom det innan, vissa klara sig ju helt utan smärtlindring.. så jag kommer ta det som det kommer!

Sen på torsdag så kan vi nog åka och hämta spjälsängen , sen får Conny fixa ihop den :) Jag skruvade ihop ett badrumsskåp här om dagen , och jesus, det var ju inte lätt när man är höggravid säger jag bara, hittade inget skönt sätt att sitta på när jag skruvade ihop den , och man kan ju inte böja sig framåt heller :P Så det där får Conny sköta!

Sen ikväll är det DHW på tv, med en stor kopp julte och lite skumtomtar till, det är så sjukt gott med skumtomtar!

Kram på er!


Kommentarer
Liinda

Candy kings skumtomtar är de du äter va? ;)

2011-11-29 @ 20:43:58
URL: http://liindiita.blogg.se/
Liinda

hihi nej dom ligger i en plastförpackning :)

2011-11-29 @ 21:47:59
Maria - mamma till Liam ☆

åh tack för tipset! :)

2011-11-30 @ 08:47:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0