Lussebullar

God förmiddag!
Vad hittar ni på idag då?
Jag är ensam hemma , Conny jobbar helg den här helgen och barnen är hos sin mamma, så det är bara jag!
Blev sjukt sugen på lussebullar igår, och eftersom det ändå är första andvent imorgon så passar det ju utmärkt för lussebullebak idag!
Så nu har jag precis tagit ut första plåten från ugnen , och provsmakade precis en , och det var gott kan jag lova , ett glas julmust till också blev det! Julskivan är på och jag ska ner och hämta julpyntet från källaren när sista plåten är klar! :D

Åh vad härligt sen när man gör julskinka, sen tar man en knäckemacka med ljummen skinka på och senap, DET är gott!



Ha en mysig dag så hörs vi sen , Kram!


Kommentarer
Anonym

Vad kul när du lägg er in bilder i bloggen!!! :D

2011-11-27 @ 08:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0