Lite juligt!

Nu är det liiiite julkänsla här hemma iaf, hällde i röd sand och ett rött blockljus i den stora lyktan vi köpte på IKEA igår , och sen fixade jag adventsljusstaken också! Köpte 4 stora vita blockljus igår, och hållaren köpte jag idag , sen hittade jag ljusdekorationen på panduro, blev jättefint!

Så imorgon tänkte jag hämta upp jullådan från källaren , och börja hänga upp ljusslingor och stjärnor och stryka gardinerna till köket!
Kanske orkar ge mig på att baka lite också , vore gott med lussebullar, får se om jag gör det imorgon eller inte!

Nu har jag städat lite här hemma , byggt ihop skåpet som ska vara under handfatet( som vi måste såga ut en bit i botten på för att den ska gå in, för det är tydligen bara gjort för "vägghängda" handfat, men hur går avloppet på dom då undrar jag?).. och sen har jag tvättat bebistäcke,kudde och spjälskydd, och lagt köttet i marinad!
Sen blir det att fixa potatisgratängen och salladen , och tända MASSA ljus och sen kommer min älskling hem , som jag saknar jättemycket nu! <3

Hoppas ni får en mysig kväll, för det ska vi ha! Kram på er!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0