Gravidhjärna!

Ja, jag säger då det.. haha det här med siffror är inte min grej!

Skulle logga in på min bank och föra över pengar och så nu när vi fick lönen , och då loggar jag in med en bankdosa och ett inloggningskort med en 6 siffrig kod, tror ni inte att jag har glömt bort den koden då, IGEN.. suck!
Har glömt den 1 gång tidigare och sen fick jag ett nytt kort och ny kod, då skrev jag upp den koden, och nu hittade jag inte pappret!
Så nu har jag försökt logga in 3 gånger , och nu är kortet spärrat, så det blir ett besök på banken imorgon! ;)
Efter det så åker vi och byter däck på bilen och sen stor handla, sen åker vi förbi babyproffsen på vägen hem och beställer spjälsängen! :)

Ska kolla klart på desperate housewifes nu och sen en dusch , sen bums i våran sköna säng!

Sov gott allihopa , Kram! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0