Fredag!

Gick hem från jobbet igår, mådde illa och kände mig kallsvettig och hängig, så jag gick hem och fick sova hela natten utan kisspauser, skönt!
Vaknade och kände mig lite halvt utslagen , men piggare iaf.. så idag har jag tagit det lugnt och nu mår jag bra, om man bortser från förkylningen!

Nu har vi precis ätit middag, köttfärs&pasta gratäng och barnen fick sig ett bad efter, och nu tittar vi på film och myser i soffan!

Min kära man kom hem från jobbet idag med en stor bukett snittblommor, och jag blev superglad! Älskar att få blommor, det förgyller verkligen vardagen!
Tack älskling! <3

Ikväll blir det mys i soffan och sen Idol!
Älskar lördagsmornar, då får man vakna upp tillsammans och bara ligga och dra sig innan frukosten , som är så mycket mysigare än vardagsfrukost :P Fil/yoghurt och flingor, mackor med gott pålägg och tomat, och te/välling(beror på vad jag är sugen på) och lite tända ljus!
Snart kommer man alltid att vara hemma och kunna mysa, hur mysigt som helst! <3


Kommentarer
emmeli

Vilka fina blommor:)

2011-11-10 @ 19:43:55
URL: http://emmelielind.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0